קורס מבוא לשיווק ופרסום באינטרנט

social-media-2537391_1280
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest

על הקורס מבוא לשיווק ופרסום באינטרנט

קורס מבוא לשיווק ופרסום באינטרנט מביא לצופים ראיה רחבה ומקיפה לצורך התמקצעות הבנה טובה של תחום השיווק והפרסום באינטרנט. בעלי עסקים ימצאו בקורס זה את האלמנטים העכשוויים המשמשים לחיזוק המותג

קורס המבוסס על שלושת עמודי התווך של השיווק בכלל והשיווק המקוון בפרט: תנועה, המרה ומערכת יחסים

בקורס המסביר ביתר פירוט מושגים שכולם שומעים ולא בהכרח מבינים: retargeting, remarketing, ביטויי מפתח, קידום אורגני, קריאה לפעולה ועוד

הקורס היחיד שבו תוכלו סוף סוף להבין מהם ההבדלים שבין תחזוקת אתר לתחזוקת עמוד פייסבוק, לעמוד על היתרונות והחסרונות של כל אחד ומה משמעות הפרסום הממומן בכל אחת מהמדיות

בקורס תמצאו את כל השיטות המשמשות לשמירה על יחסים עם הלקוח: רשימות תפוצה, דיוור אלקטרוני, וובינרים ו-SMS

מרצה הקורס, ד”ר רוני הורוביץ, הינו מרצה ויועץ מוכר בתחום השיווק באינטרנט בקורסים ובמוסדות אקדמיים ומנכ”ל חברת רב-מסר

דרישות הקורס: ללא דרישות מוקדמותתיאור הקורס:כיום, כמעט כל עסק נמצא גם במרחב הדיגיטלי. הימצאות באינטרנט וברשתות החברתיות השונות מאפשרת לעסקים לחזק את המותג, להיחשף לקהלים נוספים ורחבים יותר, ליצור המרות ובשורה התחתונה: להגדיל את המכירות. הכירות עם העולם הדיגיטלי תאפשר לעסקים לבחור את ערוצי השיווק המתאימים להם ביותר ולשווק באופן יעיל ואף חסכוני בין אם אתם מתחזקים אתר או דף פייסבוק עסקי או כל נכס דיגיטלי אחר.

בקורס מבוא לשיווק ופרסום באינטרנט תקבלו הכירות רחבה ומקיפה עם עולם השיווק המקוון והבנה של עולם המושגים הייחודי לעולם זה כדי שתוכלו להתפתח בו ביעילות.  הקורס מספק הסבר מעמיק על שלושת עמודי התווך של השיווק הדיגיטלי: תנועה, המרה ומערכת יחסים.

עוד תוכלו לקבל הבנה של משמעות קידום אתרים באופן אורגני לעומת פרסום ממומן ומה ההבדלים ביניהם בהתייחס לגוגל לעומת פייסבוק. דברים נוספים שתלמדו בקורס חשוב זה: מהם דפי נחיתה וכיצד עושים בהם שימוש יעיל, מהי טכניקת השיווק ה-remarketing וכיצד משמרים ומנהלים מערכות יחסים עם לקוחות באמצעות וובינרים, מערכות דיוור, רשימות תפוצה ואף SMS.ד”ר רוני הורוביץ, מנכ”ל חברת רב-מסר ויועץ לחברות בתחום השיווק באינטרנט, מביא לכם קורס חובה, שיפתח עבורכם, בעלי העסקים, עולם דינמי, מרתק ועכשווי לחיזוק המותג שבלעדיו כמעט ואי אפשר לנהל כיום עסק

על המנחה ד”ר רוני הורוביץ מומחה לשיווק ופרסום באינטרנט

ד”ר רוני הורוביץ, מנכ”ל רב מסר בע”מ , יועץ לחברות בתחום השיווק באינטרנט ומרצה בתחום השיווק באינטרנט בקורסים ובמוסדות אקדמיים. רוני הוא הבעלים של אתר האינטרנטwww.internet-marketing.co.il ואחד המחברים של הספר “שיווק באינטרנט”.רוני הוא מהנדס אווירונאוטי ובעל תואר דוקטור בהנדסת תעשייה וניהול בתחום “חשיבה המצאתית” ומשמש כראש החוג להנדסת תעשייה וניהול במכללה האקדמית להנדסה בירושלים. בנוסף רוני הוא גם ממקימי חברת SIT שעוסקת בייעוץ והדרכה בחשיבה המצאתית ושותף לחברת קומפדיה העוסקת ביצירת משחקי חשיבה המצאתית ממוחשבים לילדים

אהבתם? לחצו כאן לפרטים נוספים.

שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin