קורס שימוש בקול ככלי מכירה בוובינר

speaker-4610564_1280-1
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest

על הקורס שימוש בקול ככלי מכירה בוובינר

40% מהמסרים שלנו עוברים באמצעות טון הדיבור שלנו. באמצעות הקול נוכל להשפיע על הרגש של המאזינים שלנו.הקול שלנו הוא אחד המרכיבים של הכריזמה. הקול שלנו מעביר רגש, תחושה ומעורר תגובה רגשית בתת המודע אצל המאזין.אנשים זוכרים יותר תחושות מאשר אינפורמציה. הרגש שתצליחו לעורר אצל המאזינים זה הדבר המרכזי שהם יזכרו.בשונה מהופעה על במה, בוובינר הקול שלנו הוא המרכיב המרכזי והוא זה שיכריע אם המסר שלנו יעבור בצורה נכונה שגם תניע לפעולה.

שימוש נכון בקול ירתק את המאזינים ויגרום להם לרצות להקשיב לכם.שימוש נכון בקול יעביר את האנרגיה והכריזמה שלכם ויסחוף את הקהל למגרש הביתי שלכם.

תיאור הקורס:בהדרכה “שימוש בקול ככלי מכירה בוובינר”:נשתמש בכלים החזקים ביותר שיש בעת מעמד מכירה בוובינר (הדרכה אינטרנטית) נשבור את המחסום ,נתגבר על הפחד ונדע איך להשתמש נכון בקול שלנו כדי להניע לפעולה, ולמכור הרבה יותר ובקלות!נלמד את הטכניקות והכלים החזקים ביותר לשימוש בקול במעמדי מכירה בוובינר.נתגבר על טעויות נפוצות של בעלי עסקים כשהם מעבירים לקהל שלהם הדרכה אינטרנטית (וובינר)

ומשתמשים בדיבור מונוטוני איטי ורדום ללא אנרגיה קולית שתחזיק את המאזינים מרותקים.או לחילופין, דיבור מהיר שמעביר רושם שהדובר לחוץ ולא נינוח.נשבור את המחסומים ונתמודד עם חוסר בטחון ופחד משתק לקראת מעמד המכירה.נלמד איך לשדר ביטחון, כריזמה, סמכותיות ואמינות בוובינר,כך שהקהל יקבל את המסר בצורה מעניינת וכובשת,יקבל את הרושם שאתם אוטוריטה בתחומכם ויענה בשמחה לרכישה.

על המנחה מיכל מגן‎ קריינית, שחקנית ומנהלת סוכנות קריינים ופרזנטורים

מומחית להופעה מול מצלמה ושימוש בקול ביצירת מוצרי מידע.בוגרת תואר שני במנהל עסקים ,תואר ראשון בכלכלה ולימודי משחק בבית הספר לאומנויות הבמה  – בית צבי.משלבת כלים מעשיים מעולם הבמה ומלווה בעלי עסקים ביצירת מוצרים דיגיטליים בשילוב סרטוני וידאו וקריינות.

להרשמה

שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin